Nieuw Bedrijfsgegevens widget
Contact
Wij hebben de meest gestelde vragen inclusief bijbehorende antwoorden op een rijtje gezet. Staat uw vraag er niet tussen of zijn er nog onduidelijkheden? Neem contact met ons op via info@ca-degroot.com of +31(0)72 540 27 35.
Containers zijn bij ons eenvoudig te bestellen door op de bestelpagina de juiste afvalsoort te selecteren bij het formaat container die u wilt bestellen. Door het bestelformulier in te vullen, komt uw verzoek tot bestelling direct bij ons terecht.
Heeft u nog vragen of zijn er nog onduidelijkheden? Neem dan telefonisch contact met ons op via +31 (0)72 - 541 41 71.
De bestelling van uw container kunt u eenvoudig via een bankoverschrijving.
Anders betalen? Op onze locatie is het mogelijk om met iDeal betalen of contant te betalen.
Het is niet mogelijk om via de pin of contant bij de chauffeur te betalen. U ontvangt een factuur die via bankoverschrijving betaald kan worden.
Er zijn geen kosten of heffingen achteraf. Wij hanteren vaste all-inclusive prijzen, zo weet u van tevoren precies waar u aan toe bent.
De all-inclusive prijzen zijn inclusief stort-, verwerkings- en transportkosten én 30 dagen huur.
Alle prijzen vindt u in ons tarievenboekje.
Het is uiteraard mogelijk om uw bedrijfsnaam op de factuur te zetten.
Maakt u regelmatig gebruik van onze containers voor uw bedrijf? Neem contact met ons op, wij bespreken graag de mogelijkheden voor ondernemers met u.
Wij leveren containers door heel Nederland.
Meestal is het nog mogelijk om de dag van de levering te wijzigen. Dit kan uiterlijk doorgegeven worden op de dag vóór de levering.
Neem contact met ons op via +31 (0)72 - 541 41 71 om de wijziging zo snel mogelijk te regelen.
Het is niet mogelijk om een exact tijdstip aan te geven voor de levering van de container. Wel kunt u bij de bestelling een voorkeur aangeven voor ochtend (07:00 - 12:00) of middag (12:00 - 17:00).
Ook kunt u in het extra veld aangeven of u de voorkeur heeft van tevoren een telefoontje te krijgen van chauffeur wanneer de locatie bijna bereikt is.
Onze chauffeurs geven niet standaard een belletje van tevoren. Wel kunt u via het contactformulier aangeven of u van tevoren gebeld wilt worden.
Indien dit is aangegeven, zullen onze chauffeurs wél van tevoren een belletje geven.
In feite is het niet nodig om aanwezig te zijn bij de levering van de container. Wel heeft dit onze voorkeur i.v.m. eventuele aanwijzingen bij de plaatsing van de container.
Is het niet mogelijk om thuis te zijn tijdens de levering? Zorg in dat geval dat er een duidelijke omschrijving is gegeven van de plek waar de container geplaatst moet worden, dit kan via het contactformulier of telefonisch.
Niet thuis én geen duidelijke aanwijzingen? In dat geval is het uw eigen verantwoordelijkheid als de container niet op de juiste plek geplaatst is.
Het is mogelijk dat u in uw gemeente een vergunning nodig heeft om een container te mogen plaatsen op een openbare plek. Het verzorgen van deze vergunning is uw verantwoordelijkheid.
De voorwaarden voor het verkrijgen van een vergunning variëren per gemeente. Zorg daarom dat u op tijd de voorwaarden van uw gemeente controleert.
Containers t/m 10m3 nemen 1 parkeerplaats in beslag. Houd echter rekening met 3 parkeerplaatsen voor het plaatsen en ophalen van de container.
Een container van 15m3 neemt 2 parkeerplaatsen in beslag. Houd echter rekening met 6 parkeerplaatsen voor het plaatsen en ophalen van de container.
Deze extra ruimte is nodig voor de vrachtwagen om achterwaarts de container neer te zetten en op te pakken.
Voor een duidelijk overzicht hebben wij containerreglementen.
Wij hebben duidelijke overzichten van de verschillende afvalsoorten waar u een container voor kunt bestellen en welke materialen daar wel of niet in geplaatst mogen worden.
Toch twijfels over de afvalsoort of het formaat van de container? Neem telefonisch contact met ons op via +31 (0)72 541 41 71, dan voorzien wij u graag van advies.
Wilt u na het plaatsen van de bestelling nog de afvalsoort wijzigen? In veel gevallen is dit nog mogelijk. Neem telefonisch contact met ons zodat we dit zo snel mogelijk kunnen regelen. Wel zult u een aangepaste factuur van ons ontvangen i.v.m. verschillende tarieven voor verschillende afvalsoorten.
Voor iedere afvalsoort hebben wij een uitgebreid overzicht van de toegestane lading, de acceptatievoorwaarden. Mocht bij het ophalen of de verwerking blijken dat er een afwijkende lading in uw container zit, dan zullen wij extra kosten in rekening brengen.
Als er mogelijk asbesthoudend materiaal in de container zit, zal de gehele container verwerkt worden alszijnde asbesthoudend. De verwerkingskosten hiervoor zijn erg hoog en afhankelijk van de lading, deze worden achteraf in rekening gebracht.
Zorg er daarom voor dat u altijd eerst contact met ons opneemt als u het vermoeden heeft dat het om asbesthoudend materiaal gaat. Zo voorkomt u onverwachte extra kosten.
Contact